im so lost without you

Skittaggad jag känner mig. Sitter kvar på skolan och pluggar!! Inte kul direkt men väldigt nödvändigt...Försöker skriva klart en engelskauppsats men jag insåg precis att jag har över hälften kvar. Hm, jag ska ta tag i den nu. Snart.
Under helgen har jag gått och förälskat mig i en örebroare vid namn Nikola Sarcevic. Typ nästan för bra musik. Jag lovar. Ingenting annat än hans stämma har nått mina öron när jag har haft lite tid över.
Efter att mitt äpple är uppätet ska jag övergå till engelskan igen. Men hallå, det är skönt att göra bort lite plugg innan man kommer hem liksom.

Kommentarer
Postat av: Elena

Du är duktig du! Seees imooooorgon, ska säga en jätte rolig sak då okej

2010-09-08 @ 08:47:04
URL: http://elenaochmaria.blogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0