losing you but i'm not losing ground

Åh, så underbart. Jag har jobbat färdigt för helgen. Fast...kom på att det är skola imogron. Inte mycke ledigt här alltså. Men hallå, det är rätt bra att ha mycke för sig, då blir man effektiv när det väl gäller. Så fungerar iaf jag för det mesta. Idag var nog inte den bästa dagen någonsin. Kunde inte sova pågrund av en dödande mensvärk så det fick bli en morgonprommis idag igen. Dock var jag inte riktigt lika utvilad imorse. Sen höll värken i sig hela dagen och nu har den fått sällskap av en mördande huvudvärk. Ja, att jag ens lever liksom? Dödande och mördande..hallå!
Svängde förbi Frida och Elena ett litet tag och det var värt att lämna sängen för det lilla mötet. Dom brullorna är en klass för sig! Nu håller jag på att ta ut en massa aggressioner på stackars Malin. Tror faktiskt att jag skrämmer henne, helt ärligt!
jaaaaa, vi hade en bra sommar liksom!

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0