that you only meant well

Jag älskar att sova. Imorse tänkte jag ta mig en liten morgonprommis men njae..sängen var alldeles för lockande! Får bli en springtur ikväll istället tror jag.
Nu sitter jag och smuttar på mitt kaffe. Ja, jag har börjat dricka kaffe. Förstår inte riktigt hur det gick till! Kände bara för att bli lite vuxnare antar jag. Och idag är det tillochmed nästan gott!! Inte äckligt iaf. Nu måste jag bara fixa körkortet för att förklaras helt vuxen, enligt min far. Körkort i ena handen och kaffekopp i andra, då är man tydligen vuxen.
Oj, nu var kaffet slut. Det betyder att jag ska börja röra mig mot Frida som ville bjuda mig på middag ikväll. Eller egentligen vill hon att jag ska laga mat åt henne i hennes kök.
Borde nog plugga lite inför matteprovet på fredag också. Matteprov efter två veckor tycker jag nästan är lite väl hårt.. Aja, då har jag något att förgylla min kväll med iaf, matteboken och jag...

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0