i always say how i dont need you

Jag har träningsvärk i rumpan. Ett bodypump-pass känns dagen efter, det kan jag lova. Speciellt när det är första passet på ett halvår.. Och om jag känner migsjälv så vet jag att min rörlighet kommer vara nersatt ännu mera imorgon, härligt! Fast om jag tänker efter kan nog dagens många timmar sittandes i en bil eller på en stol också vara orsaker till min ömmande bakdel. Vi säger att det är en blandning av de två, mest logiskt så. Och med tanke på att jag lämnade min kära säng vid 05.15 imorse så längtar jag förbaskat mycket efter den. Wihoo, studiedag imorgon känns nästan lite för bra för att vara sant. Men så äre! Tror jag ska spendera dagen i sängen (kommer nog aldrig ta mig upp därifrån när jag väl lagt mig ikväll) med massa plugg. Skulle behöva mer än en dag ledigt. Skulle behöva en vecka, eller varför inte en månad på någon solig strand där jag kunde bara ligga och pilla naveln i värmen ungefär.

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0