dream a little dream of me

Har precis insett hur mycket plugg jag har att ta itu med. Inte världens roligaste insikt men nu är det bara att sätta igång med pluggandet stenhårt! Fast mer plugg ikväll blir det inte, det orkar jag verkligen inte med. Ska gå igenom min avslappningsövning som jag ska redovisa imorgon och sen skulle jag nog tippa på att jag är påväg i säng. Haha, älskar att jag alltid nämner någonting om att jag ska sova i varje inlägg.. Kul tjej jag är!
- hade en myskväll med Frida igår och fick tillbaka lite livsglädje.
- känner mig så pass frisk att jag kan träna normalt. Livsglädje det också!
- har en sjukt bra helg framför mig. Också en hel del glädje till livet där.
- höstlovet är inte alltför långt bort och vi har planer. Där sköt livsglädjen i höjden för tillfället!

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0