take me out by taking me down

Kul att man är redo för sängen halv tio en vardagkväll. Jag är verkligen så redo som man bara kan bli, ögonen trillar snart igen. Började dagen med en powerwalk för att få bort lite träningsvärk i låren. Gick inge vidare, träningvärken är kvar och den är värre än någonsin kan jag lova. Sen hade jag en lång och rätt dryg skoldag som lyckligtvis avslutades på kinabuffé med Frida och Elena.  Mat är gott! Jag lever för mat. Punkt!
Nu ska jag bädda ner mig och tagga inför en galet bra fredag och en ännu galnare kväll.
dom är som dom är, helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, dom häääär bilderna har ju inte jag sett!! har du alla?? /frida

2010-09-16 @ 11:49:54

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0