a'int no sunshine

Det är lika kul att träffa aggan varenda gång. Oftare måste det bli tycker jag :) Jag liftade till Strömpilen med mamma sen kom Agnes på sin otroligt coola moppe, hehe. Vi gick nog i nästan alla affärer men sen blev vi hungriga, som vanligt :) dock åt vi inte alls så mycke som vi brukade. En korv och en glass. Mest satt vi bara och pratade om ditten och datten och gymnasiet. AGNES, JAG BEHÖVER DIG PÅ NATUR, KOM IGEN! JAG VET ATT DU KLARAR DET, WE'LL MAKE IT TOGEHTER, BABY!  Visst, sam på Minerva är inte heller dåligt men.. åhhhhh, jag är tillbaka på noll igen, zero! Som om jag inte har nog att tänka på?! Dock inte bara ditt fel, Aggan. :)

Fick gå hem från konsum utan jacka eftersom jag inte trodde att det skulle bli dåligt väder, som det blev. Då dök plötsligt HG och Livan upp och gjorde mig sällskap hem. Vi checkade in några snygga klänningar och sånt. Mysigt med spontana besök ibland. Just nu är det alldeles för lite av den varan tycker jag!

Jusste, jag köpte en blus och ett par skor på HM och fick en tröja av pappa som precis kom hem från Paris. Ja, jag är avis!
Nu ska jag vila ett litet tag till sen ska jag verkligen plåga mig runt lövöudden. Det känns sjukt jobbigt men jag ska prova iaf.

pussss

Kommentarer
Postat av: agnes

soffi, ajg behöver dig på sam :(
BUGUHHUHUHUHU... :(
jag och matte = =!%!#/%")#/

2008-04-20 @ 19:54:38

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0