alive again!

Idag har det inte hänt så mycke..
.. fick veta preliminära intagningen till gymnasiet. Jag kom in på mitt förstahandsval. (hade rätt många poäng mera än lägsta intagningen)
.. fick veta ett nationellt prov, svenska uppsatsen. Det gick bra. Bättre än vad jag hade trott. Lite snopet med ett minus för att jag tydligen skrev "för mycket". Men jag är nöjd ändå.
.. vaknade med hemsk träningsverk efter gårdagens idrott. Hanna och Hannah, ni ska få igen på något sätt :)
.. har haft ont i huvudet hela dagen. Tur bara att Sebastian hade en extra ipren åt mig. Det hjälpte nog litegrann iaf.
.. har bjudit Malin på fika efter skolan. Troligen första gången på flera månader, vi måste bättra oss, NU.
.. FÅTT LIV I MIN MOBIL IGEN! Det är helt sjukt, den lever :) :) :) så lite gladare är jag idag iaf. Speciellt då min kära broder precis kom upp med nybakad kladdkaka till mig. Han är söt.

Nu ska jag ätaupp kladdkakan och sen ta en snabb dusch. Måste hinna tillbaka till Desperate Housewives, dubbelavsnitt, vettu!
Sen är det bar aatt tagga nationella engelska uppsats imorrn, yeeey.

puss!


Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0