all the shit that you do

Ännu en helt otroligt slapp dag :) men jag var dock igång lite tidigare. Jag bangade att följa med mamsen på pump ikvl eftersom jag gått till konsum och sen förbi farmor redan. Såg några Andra avenyn-avsnitt idag. Det var ändå ett tag sen jag såg det. Jag är väl trots allt inte lika besatt längre, som tur är :)

Blä för skola imorrn! Jag borde ha pluggat iaf lite på min franska med jag kom precis på det och nu orkar jag inte.

Jag har iaf hittat min drömklänning till skolavslutningen. Problemet är bara att jag inte hittar den när jag ska beställa..

Äh, än är det ett tag kvar till avslutningen som tur är. Ikvl ska jag inte göra någonting alls. Synd bara att det inte är något bra att slötitta på på tv.

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0