alla dessa..

Jag kom precis på en sak! Det är sjukt kul att sitta och kolla på gamla idol-klipp på youtube. Ja, som typ alla vet så har jag haft (börjar gå över) en förkärlek till små fina idol-killar. Listan kan göras LÅNG! Men eftersom detta var ett par år sedan (som jag var som värst, alltså) så var det ju liksom ett tag sen jag såg VARFÖR jag en gång gillade dem. Att sedan titta på youtube och hitta alla gamla klipp får mig att förstå, verkligen.
Men om ni är oroliga..
NEJ, jag faller inte tillbaka, jag lovar!!!
typ..
Men det är iaf kul att se det igen. Visst kommer det några tårar här och var med det gör det ju alltid för mig, haha.
Sen måste jag erkänna att det inte bara är idolklipp som jag sitter och tittar på. Jag har haft MÅNGA små förälskelser i mitt liv, haha.
Men det ska jag inte gå in på. Det är ett avslutat kapitel i mitt liv,hoppas jag :) pusss

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0