back in my heart

Yeey, it's working again :) inte för att jag så mycke att skriva om men..
Jag är alltid trött, fortfarande. Skolan tar all energi, verkligen. Redan efter fem min av första lektionen vill ögonen falla igen. Sen är det ju kanske inte så konstigt att halva klasses sitter och halvsover sista lektionen när vi ser film.. :) det såg lite kul ut.

Mamma försöker vara nyttig innan hon och pappa ska till New York (jag får inte följa med.......). Därför är det mest nyttigheter som gäller hemma vilket inte skadar. Sen tänkte jag toppa detdär med träning ikvl men jag vet inte om jag orkar. Att fortsatta att ligga i soffan och slötitta på tv är ganska lockande. Plus att det är ett JOBBIGT pass ikvl.. hm, jag ska tänka ett tag till.

Jag eller.. vi (!!) har råbra planer inför sommaren! :) Jag hoppas verkligen att det kommer att funka, girls!

Hannah is back in buisness! Det kändes verkligen som om det var månader sen man såg den lilla tjejen, skönt att du är tillbaka :)

ÅÅH, märkte precis att avbokningstiden för mitt pass redan gått ut. Det beytder att jag alltså inte har något val utan måste pallra mig ner till storsjöhallen om en halvtimma.. Hoppas jag överlever!

Kommentarer
Postat av: natta

vilken rolig blogg du har !
kika gärna in på min blogg om du har vägarna förbi :)
ha det gött

2008-04-01 @ 18:16:31
URL: http://nathallies.blogg.se/
Postat av: Jessica

Skönt att det går att blogga igen =)

Kolla gärna in min blogg också!

www.pessicaz.blogg.se

2008-04-01 @ 18:22:13
URL: http://pessicaz.blogg.se
Postat av: baby loonia

gulliga hjärtan =)

2008-04-01 @ 20:19:51
URL: http://babyloonia.blogg.se

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0