biljetterna här!

Jag har biljetterna i min hand!!! Skellefteå och stadsfesten i juni, så sjukt kul :) jag taggar till tusen. Att det gick, jag kan fortfarande liksom inte fatta det. YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!


Ja, biljetterna i handen förgyllde min dag. Annars har dagen inte varit så dålig. Ett möte med syon och lite sånt. Inte blev jag så mycke klokare. Försöker skriva en lista på vad som är positivt och negativt med sam och natur med det går inte framåt. Jag är bara så less på det nu!

Efter skolan har jag sprungit intervaller till bränteplan för att se brorsans match. Sen sprang jag hem. Jag tror att jag håller på att bli lite småförkyld, blä. Inte alls bra inför valborg.
Jusste, valborg. Först blir det mysig middag med tjejerna som jag ska stå för. Sen den obligatoriska brasan  på omberget och sen hittar vi alltid på något kul :)  

Ikväll ska jag heja fram Manchester Untied till en Champions leauge-final. Mina så kallade vänner håller på Barcelona men nejnej, så ska det inte alls vara.-

Nu väntar duschen på mig. Sen ska jag krypa upp i soffan! Plus att jag ska försöka få ihop någon lista som jag ska lämna till syon imorrn, pusss

 
The tickets! (med mina vackra tummar, haha)


 


Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0