cross my fingers!!

Äsch då! Jag glömde ju att berätta att vi skämde bort oss rejält efter skolan idag- fika på nisses, det händer inte varje dag. Men mysigt var det och framförallt gott. Magen mådde kanske inte toppen på väg hem men. Detta var en av anledningarna till att jag kände mig lite manad att träna ikvl. :) haha, det gick inte alls så bra för mig. Det är alltid kul att dra med sig kompisar och se dem svettas. Så förbered er!

Jag har ett dilemma inför imorgon. Jag ver verkligen inte alls hur jag ska göra. BLÄÄ, jag tycker inte om detta!!!!

 Jag tycker om bullar..



"I can still see your face
Like an angel in time and place
Got to turn every stone
And take every road
Got to keep holding on
Got to do what it takes"

Kommentarer
Postat av: agnes

jag är verkligen på! :(

2008-04-10 @ 21:52:24
Postat av: hhanna

dilemma? hur blir det med the gang? jag och magda har lite förslag :)

2008-04-10 @ 22:14:09
URL: http://hhannnaa.blogg.se

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0