falling apart

Usch för söndagar! Det måste vara den dagen på vecka då jag gör allra minst nytta, utan tvekan! Okej, jag sprang till mormor och morfar men ingenting mera. jag har inte ens pluggat på franskan eller läst lite på engelskan. "Det är ju himla dåligt!" haha.. Jag fattar nästan inte vad som är så kul med det men..

Idag har det snöat. JAG HATAR SNÖ!! Seriöst, jag är så sjukt less på det nu. GAAH, nu blr det svårt att cykla imorrn också.
Det går inte bra för mig nu, alltså. Jag sabbar verkligen allt, allt, och ALLT! Och jag blir bara så less på det. Varför kan ingenting inte bara bli som jag vill någon gång? Nejdå, jag ska ju sabba hela skiten, alltid! Det är jag i ett nötskal! Aldrig kan jag göranågot bra för migsjälv, alltid blir alt bara fel. Jag försöker och försöker men nej, icket. BLÄ! Jag blir bara ledsen nu..

Och när jag nu ändå är ledsen kan jag ju bara bli ännu ledsnare tillsammans med franskan, bye.

 
Tragiskt, ellerhur?

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0