hey babe!

Åh, jag har så sjukt mycke som jag skulle skriva om med då blir bloggen som en dagbok, och det vill jag ju egentligen inte. Därför drar jag igenom de senaste två dagarna ganska snabbt:
Mysig skoldag, fick sluta tidigare. Chill med vänner hos Måns. En springtur. Grillning hos Isse med vänner, supertrevligt! Tittat på fotboll på Nolia. Stan med allt vad det har att erbjuda. Suttit fast på bussen.
Ja, jag har inte haft en lugn stund sen i onsdags. Snacka om att jag är lite halvsliten nu. Men det är kul! Jag älskar att ha fullt upp. Speciellt om det menas att umgås med toppenmänniskor hela tiden. Då vill jag aldrig att det ska ta slut! För ja, alla som jag har umgåtts med nu är verkligen toppenmänniskor.
Nu känns det bara piss med gymnasiet. Jag vill inte lämna allt detta bakom mig. Visst, man tappar inte kontakten med alla men det kommer ju att vara svårt att ha det som allt är idag. Det kommer att bli annorlunda och det tycker jag är tråkigt just nu.. Jag ska iaf se till att skaffa mig några oförglömliga minnen nu den sista tiden som jag kan bära med mig. Och det ska nog inte bli något problem :)

    
  


pusss

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0