i can stay awake

Åh, inatt var verkligen inte värdens bästa natt. Eftersom jag tydligen sov aningens för mycke i helgen så var jag ju inte trött igårkvl. Efter tre avsnitt av Andra avenyn och tre avsnitt av unerbara One tree hill så hämtade jag ett glas juice och satte mig i sängen med min bok. då var klockan kanske.. 21.30- boken la jag ifrån mig 00.30, då var den slut. Jag vågade inte lägga undan den innan jag läst ut den eftersom den var lite läskig., okej, ganska så läskig. Men OJ så bra!! Tyskungen heter den iaf, läs den!
Men när jag väl lagt ifrån mig boken kunde jag verkligen inte sova. Plus att jag drömde konstiga drömmar om både boken men också om OTH-gänget. Ja, min hjärna är inte på topp just nu--- några få timmars sömn gjorde skoldagen ganska så krävande. Kändes grymt bra att få sluta två, faktiskt. Det behövdes!


"Han öppnade vid hennes första försiktiga knackning. Steg åt sidan och släppte in henne utan ett ord. Hon klev in och stod sedan där i sitt nattlinne, med blicken fäst i hans, utan att säga något. Hans ögon uttalade en tyst fråga, och hon svarade genom att ta hans hand.
För några korta välsignade ögonblick den natten kunde hon glömma smärtan i bröstet."
Tyskungen av Camilla Läckberg.

Kommentarer
Postat av: agnes

men soffi... låten är bra :'(

2008-04-07 @ 17:56:58

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0