i got the job!

Jag fixade sommarjobbet, YES! :) känns så grymt skönt att inte behöva oroa sig över det längre. Jag tycker redan om jobbet, och Majsan som är så himla gullig och rekommenderade och följde med mig idag. TACK!

Har också hunnit göra bort muntliga nationella matte. Det var inte så hemskt som jag trodde. Imorrn blir det svenska muntliga, det är läskigt!

Malin såg likadan ut nu som när hon åkte till sthlm i fredags. Nog är jag avundsjuk.. Men när jag hörde att hon gått på stan i max en halvtimma så kändes det lite bättre :)

Nu ska jag ut! Jag måste ut ett litet tag idag. Även om jag är lite slutkörd efter min springtur igår och fysen imorse. Vissa tycker ju om att se folk plågas..:)  Men allra först ska jeansen av och mjukisar på. Jag älskar att promenera i mjukisbyxor!

 Vi kommer att bli bästisar isommar, haha.

Kommentarer
Postat av: hg

och vi kommer bli bästisar i sommar....
(jag kommer se dig förmodligen varje dag då jag ska köpa glass, eller vem vet, kanske jordgubbar)

2008-04-21 @ 19:24:37
Postat av: nadjaa

vart ska du jobba? :)

2008-04-24 @ 08:01:04
URL: http://naddie.blogg.se

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0