i know that you belong to.. yea

Phuuu.. Det var jobbigt, väldigt jobbigt men vi klarade det. Thanku Magda för att du ville plågas med mig :) Hanna, du SKA med nästa gång, det tycker jag.

Nu blir det en dusch. Jag älskar ju att duscha. Sen ska jag vara social med min "sjuke" border. Han säger att han har ont i magen men vi andra i familjen gissar på lite träningsvärk. Men vem vet?
Vi ska iaf se lite fotboll, arsenal-liverpool tror jag. Imorrn det ju den viktiga matchen, Man utd- Roma. Heja heja :) får väl spela in Greys då för fotbollen går nog faktiskt före där, tro det eller ej.

Puss på dig och sov gott

Kommentarer
Postat av: hannah

youre nuts!

2008-04-08 @ 21:43:51

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0