i miss you already

Som du kanske märkte så har min mobil lämnat mig förevigt. Den somnade stilla in vid 14.30-tiden idag. Snart ska den få en hederlig begraving som innebär att den kommer att kastas hårt i väggen. Jag behöver min mobil! Den kan ju inte bara gå och dö?! Allt, verkligen allt går fel., jippi!! Det betyder också att jag inte kommer att vara anträffbar via mobilen. Du får prova på något annat sätt..
BLÄ!

Måndag betyder jobbigt! Men också sluta tidigt, jag och Magda hann med en promenad runt sjön, riktigt skönt i det fina vädert. Ja, det är fint väder och det droppar från taken igen.

Men det betyder inte att min mobil har återuppstått. Därför ska jag se en helt underbar film och försöka att glömma allt det jobbiga för ett tag. Dirty dancing, here i come!

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0