i'm nothing without you

Skolan var piss. Ingenting gick bra. Nationella var drygt, jag vet knappt vad jag skrev egentligen. Och att fixa kläder till musikalen.. ja, det går ju inte framåt i någon jättefart kan jag säga. Jag blir bara så irriterad ibland! Äsch, jag får fixa öronen nästa vecka. Synd bara att nästan 3 timmar gick åt till ingenting, jag hade verkligen behövt plugga på franskan på skolan så att jag skulle slippa att sitta med den ikvl. Jag tycker inte om att plugga glosor!

Men om skolan var piss så var då eftermiddagen absolut inte det. Tvärt om. Magdalena bakade sin första riktiga kladdkaka, inte bara smeten. Den blev väldigt god! :) sedan tog vi (hö, hg, magda och jag) oss en tur ut med cyklarna. En massa härliga bilder hann vi ta också.
Snacka om härliga tjejer. Utan dom skulle skolan inte alls vara den samma. Inte Holmsund heller för den delen. Dom är bäst och jag taggar lördag! :) pusss

Nu väntar som sagt mig underbara franska på mig här bredvid. Sen ska jag ta något att äta, min mage kurrar efter min otroligt sköna promenad på nästan två timmar, superskönt!

Sov gott, imorrn är det musik. Jag längtar, faktiskt! :)

image116

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså skämtar du=o gick du i två timmar?? hur kan man gå i holsund för att två timmar ska försvinna? :) :D

2008-04-18 @ 17:13:20
URL: http://mmaalinn.blogg.se
Postat av: Anonym

varför ser jag så cp ut?

2008-04-18 @ 19:39:55

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0