i'm sitting here

Ännu en meningslös kväll. Men en ganska skön en iaf :) tog en halvtimmes promenad i snöstormen (shit, jag är bra!) sen har jag inte gjort så mycke mera. Eller jo, jag har pratat med min kära mamma och det verkar som att planerna inför sommaren kan gå i lås, YES! Kanske :) Jag är iaf sjukt taggad på det nu. Men innan sommaren är det ett ANTAL skoldagar kvar.
Just nu tycker jag inte om skolan. Den är jobbig och tråkig och allt annat såntdär. Jag vet inte varför men jag har väl en såndär välkänd svacka.. skitkul. Jag mår bara illa när jag tänker på allt som ska vara gjort på drygt 40 dagar (minns inte precis hur många dagar det är kvar, får kolla på våran underbara kalender imorrn..) B-L-Ä!

Snart är det Prison break. Jag minns hur sjukt bra första säsongen var. Jag och Jossan satt och såg nästan hela på bara ett par dagar, så bra var den :) men när de kom ut ur fängelset.. nja, då gick det utför. Och nu, jag är lite less, det händer ju ingenting. han springer ju bara omkring i fängelset och brorsan springer omkring i nån stad och fixar grejer. Det låter precis så kul som det är.

Men Prison break är ändå det som ligger framför mig. Och att läsa en novell, men det går nog fort :) jag tror att den är bra,
pusss

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0