just like always

Ännu en trevlig kväll. Isse var snäll nog att låta oss komma förbi även idag, thank you! Magda stod för filmvalet, dock inget lyckat sådant. Men det blev bra ändå.
BLÄ att utd förlorade. Annars en bra dag. Imorgon ska jag sova ut, verkligen. Sen bara ta det lugnt. Och troligen blir det jag som får städa Tarzans bur, skitkul!
Nu sitter jag och funderar på hur jag ska kunna sova utan min ena kudde. Jag måste nämligen ha två kuddar i sängen och borsan har snott en av dem. Jag kan inte väcka honom, det vore himla oschyst så jag ska försöka klara mig. På nått sätt ska det väl gå, även om det kommer att kännas ovant och svårt, haha. Men är man bara så sjukt trött som jag är just nu så ska det nog egentligen inte vara några som helst problem.
Så god natt och sov så himla supergott!
puss

Kommentarer
Postat av: nadja

Givetvis kommer jag och handlar sofia! :)

2008-04-27 @ 13:59:50
URL: http://naddie.blogg.se

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0