my only hope

Lite av mitt hopp har återvänt! (för att troligen försvinna igen imorrn, haha..men men)
Hanna, jag hoppas på att dina goda nyheter om våran lilla semester verkligen är goda nyheter! Verkligen, verkligen, verkligen!
Äsch, jag ska inte hoppas för mycket. Jag vet hur det brukar bli då.

Förresten, jag var ute i NÄSTAN EN TIMME I SNÖN, hur skönt som helst! :) konstigt nog.. men nu är jag less på snö, blåst och kyla..

Jag taggar inte sandpapper imorrn på slöjden, det är en plåga! Och jag VET att det finns några som håller med mig.

TVn står på. Utd- Roma. Måste erkänna att det är roligare om mybaby, oooops, cristiano ronaldo, spelar..

Nu ska jag ta mig ännu en ipren mot min underbara mensvärk och sen bums i säng, godnatt mina älskade vänner.

 En riktig plåga, tro mig.

Kommentarer
Postat av: Peggy,

Verkar inte som en bra dag ;(

2008-04-09 @ 22:55:55
URL: http://www.peggypeggy.blogg.se

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0