"packa pappas kappsäck"

Upp tidigt och gratta syrran imorse :) mysigt med tårta och så innan idrotten, haha. Det var kul att bränna salt och kolla på lågfärger på NOn, jag och Hannah vad superbra! Verkligen!! Sen var det rätt mysigt med en promenad till skeppet på mentorstiden. Det var ju så varmt och skönt idag! Så skönt att jag har varit ute på två små promenader sen jag slutade skolan. Plus att jag har ätit en massa tårta igen. Inte bra men gott! Ibland måste man ju.. Snart ska jag äta ännu mera onyttigheter, mums!

Det förvånar mig hur man kan så sjukt kul på lunchen. Vi måste garanterat ha roligast :) och det är sjukt svårt att säga "packa pappas kappsäck" fortare och fortare. Det låter så grymt kul. Haha, halv skolan måste nog ha hört oss men det var det verkligen värt. En lunch man kommer ihåg och som man kommer att sakna nästa termin.

Jag taggar lördag. Det ska bil sjukt kul.

Nu ska jag kasta mg över alla onyttigheter, yes!

pussss,
image125
Våran mentorstid är rolig.

Kommentarer
Postat av: Fia

Hej. NU är min tävling igång. var gärna med och tävla. Trevlig kväll :)

2008-04-18 @ 21:33:27
URL: http://bergden.blogg.se

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0