that your fear seems to hide

Tisdagar är alltid dubbelt så bra som måndagar! :)
Först en sovmorgon (25 min, men ändå)
Tre ganska slappa lektioner
DAGENS HÖJDPUNKT - lunch :)
no - hål och sist so.
Inte för dåligt iaf.

Jag försöker verkligen ha en ganska positiv inställning till skolan nu. Det går väl sådär. Men oj vad jobbigt det ska bli på skolavslutningen. Äschdå, det är länge kvar!!!
Sedan är jag done! DONE with Holmsund. Det känns väl bra, antar jag-

När jag kom hem idag så satt brosan och såg A Cinderella Story av alla filmer :) det roliga är att jag fortfarande kan den utantill! Det är helt sjukt! Jag älskade verkligen den filmen. Varenda kväll rullade den om och om igen på min tv, den var bäst!
 hehe...

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0