this is our fate

Det var verkligen jättelänge sen jag såg en Man utd match så snacka om att jag blev glad när jag kom hem från träningen (som förövrigt var sjukt jobbigt men ganska rolig) och så sitter min käre bror och kollar på Roma- Man utd. En snabb vända i duschen och sen satt jag som fastklistrad framför tv. :) Det var kul att vara utd-fan igår. Speciellr Cristoano-fan eftersom han gjorde det första målet (blev 0-2).
Det är också kul att min broder är som ett levande lexikon när det gäller fotboll och storlagen. Han vet allt! Och jag blir överlyckligt om jag kommer på något som han inte vet :) det är lite taskigt men..

 Cristiano är snygg!!!!

Om några timmar ska jag iväg på ett sånt där underbart utvecklingssamtal. Jag fattar aldrig vad det ska vara bra för. Det är ju bara jobbigt att sitta är och nicka och försöka hitta på nya mål. Och att sitta med pappa och min mentor och skriva ner mina "sociala mål" för terminen känns ju utlöjligt. Vad har mitt sociala liv med skolarbetet att göra egentligen?
Tiden fram til detta underbara utvecklingsamtal ska jag använda väl genom att skriva på min SO, det lär ju behövas...

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0