thousand stars are passing by

Jag tycker om trosdagar. Och jag ska inte deppa idag, nejnej. Min "kvinnliga värk" är nästan obefintlig just nu. Troligen kommer jag att få en tung natt men whatever.. Jag ska dra ner på smärtan genom att träna ikvl. Känner mig ganska slö men jag SKA dit :) idrott första timmen imorrn blir nogt lite jobbigt men det går.

Malin lämnar mig hela helgen! Hon ska till Sundsvall och mysa. Hm.. jag vill också åka bort. Det är så skönt att bara försvinna ett tag inte inte vara kvar i holmsundsträsket hela tiden. Tänk att bara sätta sig på första bästa tåg, flyg eller buss och bara åka iväg. Det ska jag prova en vacker dag! Nån som ska med? haha.
På tal om att åka bort, HOPPET ÄR TILLBAKA! Iaf ett tag till :) jag hoppas, hoppas, HOPPAS! Men på något sätt kommer det att lösa sig, det känner jag på mig.
Blä för tjugoårs-gränser!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Snälla nån, vi ska ju bara campa? Aja, det var nog ingen idé att börj käfta emot. :) Som sagt, det löser sig nog.

Malin (min lilla svikare) ringde precis och sa att hon följer med mig och tränar ikvl, kul :) men hon slår mig med hästlängder, haha.

Mamma ville tydligen att jag skulle sätta på ris så jag gör det nu, pusss

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0