two is better that one

Två helt sjukt bra dagar!
Igår var det väldigt slapp dag i skolan, precis som alla andra onsdagar. Jag och Hannah skämtade lite smått med Måsn om att han skulle bara en fin sockerkaka och komma förbi med den till oss. När vi sedan sitter på altanen kommer det fyra pojkar gående, Matte, Isse, Sebbe och Måns med en kaka i handen. Det värsta var att den smakade grymt bra. Tack Måns! På kvällen cyklade jag i hundraåtti till Bränteplan. Jag och Hannah skulle ju vara hejarklack för Måns tillsammans med Sebastian och Mattias. Synd att dom förlorade bara. Sedan bar det av till min farmors hus (hon och farfar är borta). Där såg vi Grey's och fikade mackor. Vi hann änev se historiens träkigaste match mellan Man utd och Barcelona. Jag hoppas på en bättre returmatch! Ja, sen fick jag cykla i hundraåtti igen för att hinna med Malin och Måns som var lata nog och körde moppe.

Idag har skolan varit rätt okej förutom Nationella matte, BLÄ för det! Hoppade iaf på bussen direkt efter skolan för att åka in till Agnes. Hon är bäst, henne kan man liksom bara vara med. Man behöver inte göra en massa hela tiden, det funkar fint ändå. Och hon förstår mig! Det är nog bara en handfull som gör det, skulle jag tro. Haha, och det kan jag faktiskt förstå. Jag kan ju vara rätt så komplicerad ibland. Vi gick iaf runt ett tag på Strömpilen och jag hann köpa en klänning till avslutningsmiddagen. Sen handlade vi mat på Maxi och fick hem till Agnes för att laga en grymt svår maträtt, tacos. Det blev toppenbra. Hennes kille var ju också söt när han kom förbi med en hjälm som jag kunde låna. Då kunde vi ta moppen till Minerva istället för bussen.
Ja, Minerva. Där ska jag gå. Jag ser liksom inga nackdelar alls. Förutom att jag inte vet vilket program jag ska ta, sam eller natur? Och sen förvånas jag ju över vissa saker varenda gång jag kommer dit. Hur vissa kan ha så otroligt bra minne, till exempel. Jaja, det löser sig. (Jag har nog sagt det löser dig minst 62989832 gånger idag..).

Äh, nu ska jag sova på saken. Sen ska jag prata med mina fina vänner om det imorrn. Tack för två toppendagar allihopa. Ni är bäst. I'm nothing without you! 

Kommentarer
Postat av: agnes

soffiiiii, gå sam! :) :) :) :)

2008-04-25 @ 23:26:28

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0