vattengympa, gott folk!

En rätt härlig dag, faktiskt! Skolan var ganska slapp och mysig. Allt blir ju mysigt tillsammans med de bästa människorna som finns, haha.
När jag kom hem så åt jag två av farmors nybakade bullar, sen tog jag en springtur runt sjönt. Så otroligt skönt! Jag trodde att jag skulle orka en kilometer men ack, så hade jag sprungit sex kilometer och stod hemma vid dörren. Då tog jag några varv runt huset och insåg att blommorna har kommit!!!! Jag måste gå ut och ta kort på dom imorrn, så superfina och världens vårtecken!
Ikväll har jag varit på vattengympa med tjejerna. Eller iaf vissa. Magdalena hade tydligen ont i huvudet, hoppas att det blir bättre tills imorrn. Vattengymta var iaf mycket jobbigare än vad man kan tro! Men kul var det :)
Nu ska jag ta mig mycke kvällsfika! Tror inte att jag åt så mycke till middag. Jag är superhungrig nu!

Ja, jusste, min mobil är död igen. Imorrn ska jag låta farmors 3310 :) jaa, den funkar iaf. Och jag tycker att farmor är ganska snäll som lånar ut den!

puss och sov gott

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0