we share a hidden past

Nu har jag precis kommit hem från stan. Det blev ingenting för mig med en present till HG hittade jag :) Hannah, du får den på måndag! Efter det följde jag med den kvinnliga delen av familjen och grattade min morbrors fru. Ja, detdär lät konstigt.. Låt säga min moster istället :) tårta är alltid gott!!
När detta inlägg är fardigskrivet tänkte jag ta min en kort promenad. Jag pallar inte att springa idag. Det får kanske bli imorrn istället.

Igårkväll hade jag kul, även om min trötthet blev påtaglig efter ett tag. Grillning (nästan) mitt ute i skogen. Ja, det var kallt och det är konstigt att det kan vara snö i mitten av april.. Men det är ingenting att göra åt. Nu är det iaf plusgrader och det droppar från taken. Iaf, det var mysigt vid brasan. Även om det blev aningen läskigt när några bestämde sig för att bara "dra iväg" rakt in i skogen. Hm, synd att ni blev genomskådade, kära vänner! När tårna var isblock infann vi oss plötsligt hemma hos Matte. Där sysselsatte sig alla på olika sätt. Magdalena försökte förklara kortspel men jag vet inte om hon lyckades :) det återstår att se.
Mysig kväll med mysiga vänner, toppenbra!






I don't care if Monday's blue
Tuesday's grey and Wednesday too
Thursday, I don't care about you
It's Friday, I'm in love!

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0