we were young and wild and free

JAG ÄLSKAR FREDAGAR! :) Gårdagen var perfekt (om man bortser från två äckliga nationella prov). Till och med badet var nästan kul, vi är så himla snygga i våra vattenpoolomössor....
Mitt svenskatal var tydligen inte så bra som jag hade trott. Blev lite småsur när jag inte fick det betyg som jag trodde eftersom jag tyckte att det aldrig gått bättre-. äsch, jag ska inte tänka på det mera. Det var bra ändå (även om jag kanske drömde lite mardrömmar om det inatt men..).

Igår iaf.. stan meg Hanna och Magda, supermysigt på station m.m :) efter ett tag anslöt sig Nadja och vi gick bort på Eurasia för att vänta på Malin. Hon kom nästan i tid iaf :)
Sjukt god mat och sjukt mätta gick vi därifrån bort mot sf och hämtade ut våra biljetter till 27 dresses. Sedan tog vi ännu ett besök på station, jag älskar station!
Filmen var grymt bra!! Faktiskt bättre än vad jag hade trott. Jag satt och höll inne alla tårar hela filmen tills jag hör att Magda sitter och snyftar bredvid mig, så kunde jag släppa lös mina floder, haha.

Idag har jag.. legat i sägen och läst tills nu. Jag har inte ens fått på mig kläder. Jag vet, det är skamligt! Därför ska jag tvinga migsjälv ut på en löprunda nu, eller snart. Troligen får jag med mig min far och min bror också. Men dom springer nog ifrån mig.. :) haha, men jag ska göra allt för att hålla deras temop. Brorsan är ju faktiskt 4 år yngre...

   Sjukt snygga vänner man har, alltså!

image90
STOLT fotograf : Magdalena Mäki! :) nöjd nu, Magda?

Kommentarer
Postat av: hhanna

åh vad glad jag blir!!! jättemysig kväll med fina bilder. ni är bäst!!

2008-04-05 @ 16:33:50
URL: http://hhannnaa.blogg.se

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0