When you try your best but you don't succeed

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska skriva.
Våra vackra sommarplaner kommer inte att fungera, gaaah!! Jag ville verkligen och trodde liksom att det skulle ordna sig, men icket. Aja, det är väl ingenting att göra åt, antar jag.

Jag känner mig himla grå idag alltså. Är less på skolan, less på att sitta här, less på att läsa, less på att.. ja, less på det mesta. Och sen är det ju inte så himla mycke bättre när jag har sjukt ont i ryggen och magen, yes.. Dettá är en toppendag, not.
Idag ska jag deppa! Egentligen så har jag väl ingen direkt anledning men många bäckar små gör en stor å (det är tragiskt att jag kommer ihåg det från tvåan). Och jag har så sjukt många bäckar just nu, du skulle bara veta..
Äsch, nu ska jag inte trötta ner dig längre men mitt smått tragista liv för stunden. Hoppas att det är bra med dig, puss


Kommentarer
Postat av: angelica

nej, lilla vän...
denna dag låter inte som din favvodag?

2008-04-09 @ 15:43:07
Postat av: sofie

Jaa visst är dom :) jättefint!

2008-04-09 @ 16:17:49
URL: http://delightfuldiamond.blogg.se
Postat av: hhanna

jag har mycket goda nyheter om s-f!

2008-04-09 @ 21:30:59
URL: http://hhannnaa.blogg.se

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0