You know I'll be you true

Härliga tisdagar. Jag tycker om tisdagar, de är nästan de bästa dagarna på vecka. Iallafall skol-mässigt. Och håltimmes-mässigt. Först hatade jag verkligen våran håltimme på drygt en timme men nu är den alltid sjuk efterlängtad. Efter att ha suttit en halvtimme ute i solen och sjungit massa härliga sommarsånger drog vi oss till bilden som vi alltid gör. Min vackra gipsskulptur blir ju.. bra. Det är sjukt jobbigt! Men den ska bli klar, nån gång iaf :)
Eftermiddagen spenderades tillsammans med två av mina fina vänner. Fika, sol och prat, det är allt som behövs för en lyckad eftermiddag. Men när vårat klänningsproblem gjorde sig påmint blev det inte lika kul.. Men det löser sig nog, hoppas jag.

Nu har jag iaf varit nere hos farmor och tagit in posten och sedan varit på spinning. Det var jobbigare än vanligt. okej, det kan bero på att jag hade mycke mera motstång än vanligt också men.. Det känns bra efteråt :)

En dusch och sen ska kvällen spenderas framför tvn. Jag måste superladda inför musikuppspelningen imorrn, blä.

puss

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0