your guiding star

Idag hade jag tänk att bara ta det lugnt. Och ja, början av dagen blev väldigt lugn. Vankade sent och kom inte igång förrän vid ett då jag for ut och sprang. Det var verkligen sjukt jobbigt idag. Har ingen aning om varför men.. Sen satt jag inne på en stol i en timme och gjorde ingenting alls tills syrran kommer ner och sägar att min mobil precis hade ringt. Jag ringde upp numret som visade sig vara Sebastian. Huxflux skulle jag på bio och bussen gick om 50 min.. Jag skulle hinna städa rummer och duscha på den tiden. Ja, det blev inte så lugnt och skönt. Men det var värt det. Filmen 21 var faktiskt bra, det var nog ingen som trodde det- hah. Speciellt inte Magdalena som protesterade rejält i början.
Ännu en lyckad kväll, denna gång tillsammans med Malin, Magda, Sebbe, Matte, Isse, Måns och Soccan. :)

Imorgon blir det uppspelning i fiket av våran sjukt sköna sång. Och ja, jag är nervös utav bara sjutton! Trummorna jag och är inte direkt bästa vänner. Får se hur det går.. Håll tummarna! :)

Min säng ser verkligen grymt skön ut just nu! Jag ska nog ta och krypa ner under täcket snart och ladda inför en kort vecka.

Nu taggar jag VALBORG med girlsen och annat folk, puss


Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0