you're the world!

Det är faktiskt sjukt kul när våran klass ska ha något så enkelt som redskapsbrännboll på idrotten. Det blir alltid världens tjafs :) hur kul som helst att titta på (jag hade ont i huvudet ocg magen och var lite småyr så jag hade första parkett till spektaklet). Alla är så tävlingsinriktade så att det nästan inte är sant. Man ska ge igen på allt och så menar jag verkligen ALLT. :) dock vet jag att det inte är lika kul att vara med om det är såhär. Det blir för allvarligt och slutar alltid i bråk, nästan. Men kul är det iaf att titta på :) alla är ju dessuutom så supersnygga när de ska springa, hoppa, svinga sig i lianer m.m och samtigt undvika en boll, mycket fint. Min klass är bäst. Puss på er!

Annars var det nästan en helt vanlig fredag iaf :) och precis som alla andra fredagar så är jag trött, så sjukt trött.

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0