all that i've got

Idag var en bra dag. Idag hade vi ingen matte, haha. Eftersom jag inte gjorde någonting i boken igår så hade jag tänkt sitta ett tag nu men så duktig som jag är så glömmer jag matteboken i skåpet. ÅÅH, jag blir bara så less.. Aja, om jag ligger sjukt mycke efter imorrn så får jag väl säga att jag jobbar ikapp i helgen för tro mig, det ska jag!

Friskvården är kul. Eller ja, vi har ju egentligen inte börjat än men hittills är det helt okej. Ganska annorlunda. Samhällskunskap, engelska och estet hr jag också hunnit med. Plus ett hål då vi tog oss i kragen och hämtade ut våra guldkort på IKSU. Jag måste nog skaffa mig en såndär typ plåtbörs för kort. Även passerkortet kom idag (så sjukt snygg jag blev på kortet..not) så nu ska jag ha busskort, IKSUkort, passerkort, leg oh bankomatkort varenda dag. Plus skåpnyckeln. Glömmer jag den är jag körd.

För övrigt har jag ingen aning om vad jag ska hitta på ikvl. Matten kan jag ju inte göra så mycke åt så jag ska nog ut och svettas en sväng.



Visst sa jag att skolan är mycke roligare nu? Det är den iaf och jag har nog mest dessa tre tjejer att tacka :)

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0