en bild säger mera än tusen ord, verkligen

Hittade en bild från i våras, dagarna innan skolavslutningen. Jag fattade först liksom inte vad det var för något men när jag tittade lite närmre så kom jag ihåg allt. Snacka om att jag skrattade.. Jag och Majsbollen kan vara ganska klantiga..

 
Vi sitter vid en grillplats på några stockar (??) Har ingen aning om hur vi lyckas slingra ihop oss med rätt som det var så tror jag att jag tappade balansen och drog med Majsbollen ner i sanden. Det gjorde ont och vi kunde inte sluta skratta, det var kul! Det som var mindra kul var att när jag skulle ställa mig upp så satte jag mig på något sätt i kletiga marshmallows. Men det var värt det!
Isak är stolt fotograf, tror jag-

Kommentarer
Postat av: Maja

Awww,, vettu hur kul de var? Vet du en annan sak? jag gillar typ mitt nya smeknamn av dej :O! majsbollen,jag borde hata det,men de är typ roligt på nå vis :S :D

2008-08-05 @ 12:20:45
URL: http://majamy.blogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0