it's playing on repeat

Jag kommer nog inte bada mera i år. Det känns lite småjobbigt eftersom jag precis hade kommit över min lilla badkrukeperiod nu... Men vem vill bada när det är kallt och grått? INTE JAG!

Majsbollen och jag har iaf varit lite hurtiga idag. Typ cyklat en bit, haha. Och klättrat upp i ombergstornet. Det är mysigt där uppe men lite läskigt när det blåser.. Sen blev det cholkadbollar och Pride&Prejudice hos Majan. I love the new ending! (Heeeeeeeeej, jag är inte kär i Mr. Darcy, inte det minsta..)




- And... what should I call you when I am cross? Mrs. Darcy...? 
- No! No. You may only call me "Mrs. Darcy"... when you are completely, and perfectly, and incandescently happy.
- Then how are you this evening... Mrs. Darcy?






Maja kan aldrig se normal ut, haha.



 


Kommentarer
Postat av: Maja

Jag ser "alltid" normal ut my dear!!! xD

Jag snor qoutet ;)

2008-08-07 @ 16:37:53
URL: http://majamy.blogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0