She's my baby!

Åh, vad jag har saknat henne, MIN AGNES HALVARES! Sist jag träffade henne var dage innan jag började jobba och det känns som evigheter sen, verkligen... Men nu blir det ju Minerva för oss båda så då ska vi nog se skymten av varandra liiite oftare iaf, det kan jag garantera. ;) så lätt blir hon inte av med mig!
Som vanligt så åt vi en massa. Mat äger! Alltså mat, inte massa snask och sånt, riktig mat! (om nu subway-mackor räknas som mat. Tveksamt ibland..)

VARFÖR ÄR AGGAN SÅ SNYGG?!!!!!!!!
 




När jag kom hem så tog jag och mamma en sväng förbi mormor och hälsade på min lilla plutt-kusin. Hon är söt! Hon var så gullig när hon låg i mitt knä. Hon somnade till och med! Jag tror hon tycker om mig!!

 

Kommentarer
Postat av: agganbajs

jag är så fin så! :D

2008-08-05 @ 22:56:21

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0