syskonkärlek!

Jag gick upp tigigt imorse, faktiskt. Halv nio var jag uppe! Okej.. 08.39 efter snoozen. Efter några timmar framför OS så kände jag att jag borde läsa något. Därför tog jag första bästa bok, som bara råkade vara världens bästa, Syskonkärlek. Jag minns när jag läste den sist, jag grät. Den är bäst. Nej, den är BÄTTRE än bäst. Den är helt otroligt bäst. Jag älskar den. Jag har aldrig någonsin läst en bok två gången men den skulle jag kunna läsa en miljon gånger. Den är bara så..stark? Är det ordet? Nej, jag tror inte det. Hittar inget bra ord som beskriver den. Kom iaf halvvägs sen strömmade tårarna och jag la undan den. Imorrn ska jag ta mig igenom slutet!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ah, den är bra! Läs Ray Kluun- En sorts kärlek, då framstår Syskonkärlek som en komedi... Man skulle fan kunna bygga en flod lika stor som Nilen efter den boken =)

2008-08-13 @ 21:05:28
URL: http://kajs.webblogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0