that I caught fire

Idag borde jag ha försökt beta av några läxor men jag har helt enkelt inte orkat. Men imorrn, då blir det svenska, samhällskunskap, franska och matte! Matten känns värst, fortfarande.
Idag har jag hejat på brorsan som spelade nån form av DMfinal. Dom vann, dock blev det liiite onödigt spännande.. Nu sitter jag ensam hemma. Min family drog iväg på surströmming men det är inte riktigt min grej. Jag har duschat (jag och mamsen var ute och sprang i spöregn), lagat sjukt god mat, sett Dirty Dancing för kanske.. femtielfte gången? Nu ska jag ta undan en massa kläder och stuff från golvet och sen gråta till Pearl Harbor som går på fyran (blä för reklam!)

Igår hade vi en liten efterlängtad fikastund hos Malin. Det var myspys. Jag blev ganska tvingad att spela spel. Men det var kul, jag vann ju en gång iaf!! :) Vissa är så himla tävlingsinriktade, haha.

  

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0