the look of paradise

Helgen har spenderats med min snygga Maja! Hon är toppen, även om hon lessnar på att titta på fotboll ibland, haha. Jag har varit en ganska trogen supporter iaf för mina syskon på UFF i helgen. :) stolt faktiskt.
Annars har jag också varit en stolt supporter till mat och shopping, inte lika stolt över det.. Men det är mysigt att sitta i parken och tugga på något. Och det är mysigt att sitta i gräset och titta på fotboll. Jag vet att Maja tycker det, även om hon inte erkänner det. Eller.. hon tittar på killar i oranga tröjor inte på matcherna..


     
 

Kommentarer
Postat av: Maja

suck,,killarna i de oranga tröjerna no more

2008-08-03 @ 21:14:02
URL: http://majamy.blogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0