Today never happened before

En till såndär väldigt hektiskt och ganska händelserik dag. Först upp tidigt så att jag och mammsen skulle kunna få några timmar på stan tillsammans. Sen träffa Aggan och Helena och fika på Station. Jag tror inte att Station ville ha mig där idag. Allt jag ville ha var slut, verkligen allt. Jag som hade längtat efter en chokladboll.. Det fick bli kladdkaka. Sen en snabb runda på stan innan jag var tvungen att springa till bussen. Påväg till bussen träffade jag mina chefer så jag stannade och pratade med dom ett tag. Dom är ganska roliga, haha.
Väl hemma har jag sprungit. BÅDE Åsen och Lövöudden, den du. Det är bra att springa om man är sur och arg, man blir liksom aldrig trött och får ny energi hela tiden.Toppen! Men det är inte bra att vara sur och arg...

Nu har jag bara slöat ett tag. Det är så konstigt att man ibland kan vara jättestressad och ha sjukt mycke att göra och sen lite senare samma dag sitta och rulla tummarna och fundera över livets alla bekymmer. Om man ändå kunde dela upp det så att man slapp stressa ihjäl sig och blev av med lite dödtid, det hade varit toppen. Dödtiden som jag har framför mig ikväll ska spenderas med dusch och tv. Kul? JA! :) hah. Imorgon blir det Majsbollen, jag saknar henne!

Kommentarer

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0