Touches like a summer breeze

Vet du en sak? Det regnar fortfarande, kul va?
Om en vecka (tror jag, har ingen aning när mitt upprop är..) börjar skolan igen. Eller egentligen så kan man ju inte säga igen eftersom allt bara blir helt nytt. Jag har verkligen ingenting med mig från min förra klass eller skola, därför blir ju allting nytt.. Jag orkar inte ens känna efter hru det känns, det tar så mycke på krafterna. Och därför ska jag sluta skriva om detta deprimerande ämne nu. PUNK!

Nu sitter jag och lyssnar på E.M.D och funderar om jag ska orka gå och se dom i övermorgon. Det vore ändå en ganska perfekt "avslutning" på sommaren eftersom vi började sommaren med att se dom (och ett antal andra) i Skellefteå. Nej, nu blev jag ju jättetaggad. Ska bara tjata med mina snygga kompisar också. Eller..jag behöver nog inte tjata ;) 

Min kära lilla broder vill att jag ska steka plättar åt honom nu. Självklart ska jag göra det också, jag är ju en så himla snäll syrra... Vad gör man inte för syskonkärleken?



Stadsfesten,

Kommentarer
Postat av: h

sofia, jag behöver desperate help!

jag har gjort något riktigt dumt som jag inte borde gjort med bloggen. jag var inne på kodmallar och shit och råkade ta bort lite saker. can you help me?

2008-08-11 @ 16:06:24
Postat av: linnea

Sv: Att den var! :D längtar sjukt mycket till den andra, har du läst böckerna?

2008-08-11 @ 20:03:21
URL: http://nehas.blogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0