Rather waste some time with you

I helgen har vi sagt hejdå till Isak som ska dissa Holmsund och Umeå. Killen väljer att gå gymnasium i Lycksele. Det var iaf kul att träffa alla igen, det var ju ett tag sen. Det är bara lite läskigt när det blir mörkt så fort nu. Tur att vi hade en liten fin brasa.

Två skoldagar har också flugit förbi. Två rätt okej dagar. Svenskaprov och friskvård igår och idag hade jag matte och svenska före lunch och sen slutade jag. Snacka om skönt! Då blev det några timmar på stan. Först med mina snygga klasskompisar och sen tog jag en sväng med Malin. Det är sjukt att vi bor så nära varann men aldrig hinner ses längre. Inte bra. Vi tog en fika och chillade ett tag. Sen köpte jag en kofta och promenerade till bussen. Malin skulle inte med. Hon skulle kolla på inspelning av hennes senaste match (som jag förövrigt var och tittade på i helgen) på IKSU.

Nu sitter jag och lyssnar på massa musik som Majsbollen skickade till mig i helgen. Snart ska jag nog tvinga ut migsjälv på en springtur. Ska bara fixa lite med min kära lilla iPod och låta maten vila i magen ett tag. Sen ska jag ut, det har jag bestämt. Hoppas det inte har hunnit bli mörkt då...


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAH oh my,,do I spy a sentens from a The Used song as the title?? <3;)

VI MÅSTE SNACKA!

2008-08-26 @ 20:14:09
Postat av: Maja

HAHAH oh my,,do I spy a sentens from a The Used song as the title?? <3;)

VI MÅSTE SNACKA!

2008-08-26 @ 20:15:36
URL: http://majamy.blogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0