a million different things

Igår satt jag jättelänge och försökte komma på något att skriva. Tillslut gav jag upp. Men nu gör jag ett litet nytt försök. Det finns så otroligt mycke att berätta egetligen men nu kommer jag liksom bara inte på något. Allt känns bara liksom.. konstigt.

Det känns konstigt att sitta i ett klassrum och försöka koncentrera sig på vad läraren säger när man inte har sina gamla klasskompisar runt sig. Dock hoppas jag att det ska gå över snart. Mimmi, Maja och Julia är riktiga toppentjejer och jag är så glad att vi iaf har varann :) Sen är det toppen att ha Frida i närheten också. Hon har räddat mig ett antal gånger redan. Så efter lite panik och telefonsamtal till syon så känns det rätt okej nu. Igår kom Måns och Isse över och fick mig på lite andra tankar. Jag hade nästan glömt bort Isses alla knasigheter! Synd att killen flyttar på söndag..

Imorrn blir det franska tillsammans med Aggan. Utan Aggan skulle det kännas jättejobbigt! Sen börjar också matten imorrn, usch. Jag är nervös, tro mig...

Aja, imorrn ska jag verkligen försöka ta mig i kragen och börja prata med folk. Det känns som om det är på tiden nu, haha. Man borde ju liksom ha börjat lära känna hela klassen men min klass är..lite speciell. Men som sagt, imorrn!! Och då ska jag också hålla ögonen öppna efter ett blont ruffs och inte gå där ifrån..typ.

Kommentarer
Postat av: Maja

blont ruffs... hihi :]

2008-08-21 @ 21:13:47
URL: http://majamy.blogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0