let it rain....

Jag skulle vara så himla mycke gladare om det slutade regna. Det är inte kul att behöva ta kort när man sprungit i motvind och spöregn i typ tio min. Då är man inte på toppenhumör när man kommer fram. Som tur är så var jag ju inte precis ensam om det. Egentligen var det rätt ovärt att åka till Minerva idag. Jag tog kort sen åkte jag hem. Imorrn börjar ju allting! Upprop, träffa klassen och lärarna och allt detdär. Det är ju sånt man ska vara nervös inför, inte för ett litet förbaskat kort (som jag ju iofs kommer dras med i tre år men..) Så ja, jag kommer må piss imorrnbitti också, TOPPEN! Och alla andra dagar hela veckan. I love this, i really do..not.



Jusste jag ska bli en såndär vacker a:are. Jag som ville gå i c. Jag tycker om att c:n, a:n är mycke mera komplicerade!

Kommentarer
Postat av: cassandra

Kolla gärna in min blogg är du söt ^^

2008-08-19 @ 17:31:55
URL: http://cassandrahemdal.blogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0