you'll always be a part of me

Jag höll på att spy på bussen idag igen. Varför ska jag vara så nervös hela tiden? Det är ju troligen inte bara jag som känner mig något osäker på en helt ny skola och i en helt ny klass..Det gick iaf okej idag. Jag kan inte beskriva hur glad jag är över att Julia går i samma klass som mig, hon räddar mig verkligen.
Jag fick dock äntligen äta min efterlängtade chokladboll på Station idag! Och tack Aggan för att vi känner likadant, det hjälper iaf en halv procent, duvet.

Imorrn har jag sånnadär underbart roliga lära-känna-varandra-och-samarbets-övningar, YES! Och troligen i regn! Och tidigt! så därför ska jag börja dressa av mig nu.

 Agnes kan om hon vill..

Kommentarer
Postat av: Maja

saknar deeej <3

2008-08-20 @ 15:39:41
URL: http://majamy.blogg.se/

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0