i'm hot, you're cold!

Min jul blev ju som sagt himla...annorlunda. Bra men annorlunda. Apor, elefanter, jeep i bergen och thai-julmat tillhor ju inte vanligheterna. Men helt okej var det anda, faktiskt.
Yesterday var det thaiboxning inne i 'centrum'. I'm not a big fan of it, believe me. Eller det var val extra hemskt nar det var tva sma pokjar (verkligen sma, kan inte ha varit over 12 ar!) som borjade. Jag gick efter en halv minut. Sen fick jag hora att en av killarna hade borjat grata och att publiken skrattat at honom, stackars liten. Jag tycker att det ar sjukt!! Det ar ungefar lika sjukt som alla ackliga gubbar som koper sin en thailandska som lika val kan vara deras dotter, eller dotterdotter (aldersmassigt alltsa). Overallt ser man sanna typer som haller pa att tafsa pa smatjejerna. Bara ackligt!
Idag var det mulet och smart som jag var sa hoppade jag over solkramen. Det har du lett till att jag har en..ganska rosa-rod farg pa kroppen. Som tur ar sa har min kara syster och hennes kompis startat en 'massagestudio' i ett av rummen som vi har. Jg var precis dar och blev insmord i aftersunlotion, det behovdes!
Ikvall ska jag ta en sista runda pa stan och inhandla de sista julklapparna till mina sota, frusna vanner hemma i Sverige. Det mesta ar redan kopt men det inte allt :)
Jusste, jag har blivit forkyld av airconditionen i varat rum, lite typiskt. Dock borjar det bli battre. Alevdon is my best friend! :)
Tre dagar kvar i Thailand, sen Peking i kanske..fyra dagar och sen hem. Jag langtar faktiskt lite!

Kommentarer
Postat av: hhanna

vi SKA ses direkt när du kommer hem! lova mig det :) jag saknar dig också, faktiskt!

2008-12-29 @ 19:16:58
URL: http://hhannnaa.blogg.se/
Postat av: Kim Persson

Tycker om det du skrivit! Spännande att se en del schyssta saker och inte endast det generella sakerna som man kan läsa om typ alltid. ;)


Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0