Suppose we'd never fell in love

Bara en lektion idag, himla onödig dag. Aja, sånna dagar ska ju också få finnas. Mysig bussresa från skolan också. Gustav var nästan lite småtrevlig, helt otroligt..haha. Han har lovat att bli lite snällare...Hoppas han håller det. Bra musiksmak har killen också.
Jag och HG drog en sväng på stan, åt chokladboll som smakade kaffe och såg idol. Heeelt okej fredagskväll kan jag ju säga. Imorgon ska jag sova, träna, städa och se balett. På söndag ska jag plugga..jag längtar inte.
Men nu ska jag sussa, så sov gott du med!


Kommentarer
Postat av: broder daniel

HAHAHAHHAHAHAHHA Bra musiksmak har killen också.

HAHAHHAHAHAHHAHAHAH HÅKAN HELLSTÖM? HHAHAHHAHHHAHAHA





2008-12-06 @ 16:28:35

Tyck, tänk och kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0